اثرگذاری محتوا در بخش های مختلف وبسایت

اثرگذاری محتوا در وبسایت

فرض کنید که یک پروژه وب سایت جدید دارید و به نظر می رسد بزرگ باشد. سایت زیبا است به خاطر اینکه تیم طراحی یک کار شگفت انگیزی را انجام داده اند. اما زمان انتشار محتوا فرارسیده است ولی شما با یک حقیقت حیرت انگیز و مایوس کننده روبرو می شوید: محتوایی که تا حالا قرار بوده تمام شود هنوز آماده نیست!
ما همه یا بعنوان بخشی از یک تیم توسعه تا به حال فعالیت کردیم و به فکر محتوا نبودیم. اما از این پس باید به اثرگذاری محتوا در وبسایت توجه کنید.

اثرگذاری محتوا در وبسایت

مسئله ای که به راحتی برای یک پروژه در مورد محتوا و اثرگذاری محتوا در وبسایت رخ می دهد این است که انتظارات مشتری مشخص نباشد. خطوط قرمز یا آخرین مهلت تحویل و تاریخ شروع پروژه با زمان رعایت نمی شود و تلاش انجام گرفته برای تولید محتوا شفاف و مرتبط نیست.
از پیچیدگی اجتناب کنید، شما باید از فرایندی استفاده کنید که از یک برنامه ریزی خوب و جذابی برخوردار باشد. ما چند مرحله ای را مشخص می کنیم که شما می توانید در اجرای پروژه های بعدی در حد امکان از آن استفاده کنید:

۱- روی کیفیت محتوا تأکید کنید.

پیاده سازی انتظارات اولیه راه خوبی برای موفقیت پروژه شما است. اغلب، داشتن مستمر یک هدف حیاتی نیاز به تولید محتوای با کیفیت دارد. معمولاً مشتریان این را به اندازه کافی نمی شنوند و نمی دانند اثرگذاری محتوا در وبسایت در چه حد است!
با تعیین یک جهت گیری روشن برای محتوا ها و اختصاص وقت کافی برای ایجاد آن، مشتری بهتر و سریعتر خود را برای انجام وظایف دلهره آور و مهیج، آماده می کند.
اگر شما از تولید محتوای ساده خودداری کنید در واقع با تدبیر عمل کردید، این مرحله در پروژه یک موفقیت بزرگی است.

۲- به عوامل موثر در طراحی توجه کنید.

اگرچه همیشه نایل شدن به هدفی، آسان نیست ولی دریافت همه محتوا به یکباره زندگی شما را راحت تر کرده و کمک می کند پروژه شما روان تر به پیش رود. با مشتری ارتباط داشته باشید، شما باید به عوامل تاثیر گذار در تاخیر یا تقسیم بندی محتوا را در روند طراحی، توجه داشته باشید. از آن پس عدم ارتباط عمیق شما با محتوا در طرح می تواند یک چالش واقعی برای شما باشد.

اگر طراحی سریعتر از محتوا پیشرفت کند، تاخیرها ممکن است به راحتی رخ دهد. این مسئله به زمان و پولی برمی گردد که برای طراحی مجدد یا ویرایش بیشتر روی رونوشت ها، هدر رفته است. به جای این کار ، همکاری کنید و مطمئن باشید که محتوا در فرایند کار زود آماده شود به شرط اینکه کاملاً از موارد ذکر شده اجتناب شود.

۳- بپرسید و دقیق باشید.

با وجود بهترین تلاش ها، ممکن نیست در ابتدا همه صفحات محتوا، کارکرد موثری داشته باشند و به این معنی نیست که پیشرفت شما تا انتهای کار باید بطور کامل، متوقف شود.
در این موقع، بخش های کلیدی سایت را پیدا کنید و اهدافی را مشخص کنید که واقعاً آن بخش ها به دنبال دستیابی به آن هستند. به منظور و هدف هر صفحه و آنچه را که باید برای اثرگذاری محتوا در وبسایت انجام شود توجه کنید تا واقعاً مورد قبول و قانع کننده باشد. شما نیاز دارید مطمئن شوید که کاربر با مرور و بررسی سایت شما ، یک تصمیم آگاهانه می گیرد.

با صرف وقت، اهداف صفحات خودتان و آنچه را که آنها انتقال می دهند را مشخص کنید. فرصت بهتری را از ساختن یک وب سایت اثربخش و تکنیکی، به دست می آورید.

۴- قالب بندی صفحات

پیاده سازی یک قالب ساختار یافته و آماده برای صفحات، وقت زیادی از شما و مشتری را کاهش می دهد و شما را در یک مسیر طولانی به سمت ایجاد یک چهارجوبی برای جزئیات صفحه هایی که شما نیاز دارید، هدایت می کند.
ساختارهای خوب و موثر از محتوا جهت اثرگذاری محتوا در وبسایت، جریان ساده و ملایم کل فرایند را از مشتری به کاربر انتقال می دهد. خیلی خوب است که هر چیزی که شما نیاز دارید به شکل مناسبی و در یک مکان نگهداری شود.

برای مشتری، قالب شما می تواند به عنوان یک لیست یا یک تمپلتی که باید پر شود، خدمت می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *